آخرین اخبار
کد مطلب: 124426
سردار نقدي در آيين تکريم و معارفه رئيس سازمان بسيج مستضعفين
آقاياني مي‌خواستند ۲ ميليارددلار پول دزدي شده را از حلقوم آمريکا بيرون بکشند ۱۶ ميليارد به حلقوم آمريکايي‌ها ريختند
تاریخ انتشار : 1395/09/23 09:05:15
نمایش : 2860
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از خبرگزاري دانشجو سردار محمدرضا نقدي معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عصر امروز در آيين تکريم و معارفه رئيس سازمان بسيج مستضعفين که در مجمعه فرهنگي 5 آذر برگزار شد اظهار داشت: از اعتماد مجدد مقام معظم رهبري به اين سرباز کوچک و واگذاري مسئوليتي که اصلي ترين دغدغه مولا است سپاسگذارم

 

وي گفت: نمي دانم با چه زباني از رهبر معظم انقلاب تشکر کنم که رخصت دادند بيش از 7 سال خادم لشگر مخلص خدا باشم و نوکري بسيجيان را کنم . در تمام اين هفت سال حتي يک لحظه و کمتر از يک لحظه هم به قلبم خطور نکرد که فرمانده بسيجيان هستم و همواره حضور قلب داشتم که فرمانده، بسيجيان امام خامنه اي هستند.

 

سردار نقدي با بيان اين که بنده و امثال ما يک کارگزار بيش نيستيم تصريح کرد: گزارشي که از پيشرفت ها و آمار و ارقام سازمان بسيج طي اين مدت ارائه شد در حقيقت گزارشي کم کاري بنده و آن چه که نتوانستم بيش از اين گنج بي پايان بسيج را استخراج کنيم بود.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه تاکيد کرد: هر چند بسيجيان چندين برابر اين ها در کشور کار کردند اما اغلب کارهايشان خود جوش ،دلي و همراه با شور و عشق الاهي بوده که جز در دفتر خدا در هيچ جايي ثبت نمي شود.

 

وي  با اشاره به برخي از اقدامات بسيجيان گفت: ساخته شدن بيش از 2 هزار سالن وزرشي ظرف چند سال با قيمت بسيار نازل، ايجاد 230 هزار شغل بدون يک ريال از بودجه دولت و ... برخي از کارهايي است که بسيجيان کردند اين ها براي بسيج آب خوردن است و ما مديراني هستيم که يا ناتوانيم و يا توفيق نداريم که از اين ظرفيت بي پايان مردمي استفاده کنيم.

 

 به ضعم سردار نقدي بسيج را هيچ کس جز امام راحل و مقام معظم رهبري نشناخت از اين رو از زبان هيچ کس تعبيراتي که اين بزرگان در مورد بسيج توصيف کردند نشنيده و نمي شنويم.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه يادآور شد: بسيج همان نيرويي است که طاغوت شاه را برچيد نيروي عظيمي که تروريست ها و اشرار سازماندهي شده شرق و غرب را به خاک مذلت کشاند همان نيروي خيره کننده اي که فتوحات بزرگ دفاع مقدس را رقم زد. بسيج کهکشان عشق است  بسيج دست قدرت خداست، طوفان مستضعفان در برابر نبرد با ظالمان و در نهايت بسيج عصاره فضايل و چکيده تمام نيکي هاي ملت ما است

وي  با اشاره به پيام حضرت امام خميني (ره) خطاب به بسيج گفت: ايشان در آخرين پيام خود به بسيج اشاره فرمودند که شما در جنگ تحميلي نشان داديد با مديريت صحيح و خوب مي توان اسلام را فاتح جهان کرد حتي مقا معظم رهبري در سال 92 در سفري که به کرمانشاه داشتند فرمودند که هر جا که مسئولان کشور توانايي هاي مردم را شناختند و به کار گرفتند ما موفق شديم.

 

سردار نقدي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درباره ورود بسيج به اقتصاد مقاومتي گفت: ايشان مطرح کرده اند که اگر بسيج وارد عرصه اقتصاد مقاومتي و علم شود اقتصاد مقاومتي و علم نيز مردم سالار خواهد شد.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه تاکيد کرد: بسيجيان در اين زمينه وظيفه خود را انجام دادند و در جنبه هاي مختلف اقتصاد، علمي و فرهنگي و فضاي مجازي انديشه بسيجي را به کار انداختند.

وي بيان داشت: اگر مي گوييم مي شود با بهره گيري از نيروي عظيم بسيج شرايط آلودگي به مواد مخدر را حداقل 70 درصد بهبود بخشيد بسيجيان طرح کرامت را با موفقيت آزمون کردند و يا اگر مي گوييم که با نيروي بسيج مي توان بي سوادي را طرف 2 تا 3 سال به صرف رساند در دولت قبل تصويب شد که اين کار را بکنيم و عده اي گفتند که با اين طرح تکليف نهضت سواد آموزي چه مي شود گويا به خاطر ساختاري که درست کرده ايم بايد بي سوادي را نگه داريم تا عده اي از نان خوردن نيافتند

 

سردار نقدي با بيان اين که با چنين توانمندي هاي فکري و عملي مي توان کوه ها را جا به جا کرد گفت: امروز بايد بنده و همه مسئولين بايد عذرخواهي کنيم که چرا نمي توانيم از چنين نيرويي بهره بگيريم و به جاي تقويت و بهره گيري از آن با بودجه هاي سنگين براي آن مرتب مانع تراشيده ايم.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه تاکيد کرد: اگر بخواهم به جاي گزارش کار بسيجيان در اين سال ها يک جمله بگويم آن جمله اين است که بسيج با هدايت ولايت در هفت سال گذشته کاروان انقلاب را از خطرناک ترين گردنه تاريخي عبور داد و ما امروز در اين سوي گردنه ايستاده ايم.

وي  در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فتنه 88 گفت: در سال 88 اگر فتنه به پا شد و بعد از آن انحرافي پديد آمد آن فتنه و انحراف پايان نيافت و هدف هر و هم يکي بود آن ها تمام تلاششان را در جهت اين مسئله به کار بردند که مردم متعاقد شوند که تنها راه پيشرفت و رفاه تسليم شدن در برابر آمريکا است تمامي ترفندهاي خود را به کار بردند اما به فضل پروردگار امروز ما اين طرف گردنه ايستاده ايم چرا که امروز نه تنها مردم بصير بلکه حتي افراد بي بصيرت سياسي هم مي دانند که اعتماد و تعامل با آمريکا تنها موجب ضرر و زيان ملت ايران است.

 

سردار نقدي تاکيد کرد: قول داده بودند که 2 ميليارد دلار پول دزدي شده از بيت المال را از حلقوم آمريکا بيرون بکشند اما امروز خبردار شديم که 16 ميليارد دلار هم بايد به حلقومشان بريزيم

 

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه تاکيد کرد: با وجود بسترهاي مشکل ساز همچون بيکاري و تورم در استان هاي مرزي مستکبران نتوانستند حتي به تعداد يک کشور کوچک اروپايي از ميان مردم ما براي تروريست ها يارگيري کنند اين امنيت، آرامش، پيشرفت و شکست توطئه هاي دشمن را مديون اخلاص و تلاش بي وقفه بسيجيان هستيم

 

وي  با بيان اين که بسيج در سال هاي پيش رو گام هاي رو به جلوي بيشتري را برخواهد داشت افزود: بنده هر کجا که باشم آن جا خط مقدم مبارزه با آمريکا و دنباله هاي مفسد داخلي اش خواهد بود 

 

سردار نقدي در پايان خاطر نشان کرد: ثواب تمام کارهايم در مسئوليت بسيج را به همسر صبورم که سختي هاي توام با زخم زبان ها را تحمل کردند تقديم مي کنم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس